martes, 8 de febrero de 2011

CROISSANT VEGETAL





Per inaugurar aquest blog he escollit aquesta recepta: Croissant vegetal. Una recepta  fàcil, vistosa, suggerent i exquisita. Sempre us farà quedar bé.

Aquest croissant el vaig descobrir ja fa molts anys quan vaig començar a treballar a Cirsa. Teníem un "pot" i de tant en tant, amb les meves companyes, Gloria, Esther, Bàrbara i Cris, n'encarregavem 3 o 4 a la Pastisseria Núria. Com podeu imaginar, ens cuidàvem, berenàvem bé i la tarda se'ns feia més amena.

Aquí va la recepta:

Aquests croissants vegetals dónen molt de sí, és questió d'imaginació, podeu afegir els "ingredients vegetals" que més us agradin. A casa ens agrada així:

Ingredients per a 4 persones:
  • 4 croissants macos.
  • Maionesa.
  • Tonyina en conserva amb oli d'oliva (al gust).
  • Enciam Iceberg.
  • 2 ous durs.
  • 1 o 2 tomàquets d'amanir.
  • 8 rodanxes de pebrot vermell.
  • Olives farcides.

Obriu per davant cada croissant (per la banda de les banyes). Unteu cada base amb maionesa. Afegiu la tonyina en conserva al gust, més dues rodanxes d'ou dur, més dues de pebrot vermell. A continuació, afegiu una mica d'enciam iceberg que prèviament haureu tallat en juliana, rentat i escorregut. Per acabar, afegir a sobre una o dues rodanxes de tomàquet d'amanir i un parell d'olives farcides. Et voilà!

Espero que us agradi.

6 comentarios:

  1. Benvinguda en aquest món dels blocs, veuràs con poc a poc t’enganxa i et farà gaudir, és una experiència molt enriquidora.

    Aquest croissant... per menjar-se’l ara mateix!!!

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Dolors. Un honor rebrer el primer comentari de part teva. M'encanta el teu bloc. És un repte que em vaig posar per aquest any. De moment ja he començat i amb molta il·lusió. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. Belen ets un SOL.
    Jo no soc cap experta en la mataria i la que practico a diari es la cuina de supervivència. Però, tinc comprovat, que hi ha un ingredient que mai et falla i que ressalta el sabor de qualsevol recepta. Aquest ingredient es el carinyo amb el que fas un plat.
    Coneixent-te estic convençuda que totes les teves propostes gastronòmica ho duran inclòs.
    Gràcies per recordar-te de nosaltres, em farà molta il·lusió anar seguint el teu blog.
    Gloria

    ResponderEliminar
  4. Gràaaaaacies prendeta!!!
    Nyam, nyam ... bonísssim! Mira que en sabiem de cuidar-nos!!! Bons moments!!
    M'encanta saber que t'has recordat de nosaltres, després de tants anys!!!
    Punets

    ResponderEliminar
  5. Gloria i Cris,

    Quina alegria retrovar-vos! Quins records més macos. És veritat, el carinyo és l'ingredient que mai et falla. Sempre que faig aquest croissant m'enrecordo de vosaltres i m'ha fet il·lusió dedicar-vos-ho.

    Molts petons.

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar

També et pot interessar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...